Náš obchod v čase núdze
Vážení zákazníci,
z dôvodu súčasného zákazu maloobchodného predaja v našich predajniach je naša kamenná predajňa dočasne pre verejnosť zatvorená.
Náš e-shop je samozrejme stále otvorený, môžete si objednávať online ako vždy. Tovar vám doručíme na akúkoľvek adresu za rovnakých podmienok ako doteraz. Na telefónoch
a e-maily sme k dispozícii počas bežných otváracích hodín okrem víkendov.
Máme dostatočné zásoby, rovnako ako naši dodávatelia a v súčasnosti neočakávame žiadne väčšie problémy.
Naša spoločnosť priebežne vyhodnocuje riziká spojené so šírením vírusu COVID-19 a priebežne prijíma potrebné opatrenia. Sme zodpovedná spoločnosť a sme odhodlaní poskytovať vám služby na vysokej úrovni, pokiaľ je to možné, aj v týchto neistých časoch. Prosíme vás o pochopenie, ak vám toto rozhodnutie spôsobilo komplikácie.
V prípade akýchkoľvek zmien vás budeme informovať.
Často kladené otázky:
Je možné navštíviť predajňu?
Nie, z dôvodu vládnych nariadení sú všetky naše predajne zatvorené, preto sme zrušili možnosť osobného odberu objednávok v našich predajniach. Stále si však môžete objednať z pohodlia domova v našom e-shope.
Je možné objednávať v e-shope?
Áno, e-shop funguje štandardne. Líši sa len spôsob platby a doručenia.
Máte dostatok tovaru na sklade?
Áno, naši dodávatelia fungujú štandardne.
Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?
Objednávku môžete zaplatiť bankovým prevodom alebo kreditnou kartou. V súčasnosti je to preferovaný spôsob platby. Dobierka zatiaľ nebola zrušená, ale môže sa tak stať. Ak je to možné, vyberte si platbu kreditnou kartou.
Môžem si svoju objednávku vyzdvihnúť osobne?
Nie. V súčasnosti ponúkame iba doručenie na vašu adresu. Na prevzatie zásielky bez potreby osobného kontaktu využite kuriéra vami zvolenej doručovateľskej služby.
Česká pošta - balíky sú doručované štandardne. Žiadajú len, aby ste vylúčili návštevy pobočiek. Konkrétne informácie:
https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/aktuality/2020.
Ako dlho bude trvať doručenie mojej objednávky?
Pracujeme štandardne. Vy si objednáte dnes, my vám ju doručíme zajtra.
Ako mám postupovať pri reklamácii alebo vrátení tovaru?
Nemajte obavy, v súčasnosti sa vám snažíme maximálne vyhovieť. Na vrátenie tovaru máte teraz 40 kalendárnych dní!
Proces vrátenia a reklamácie tovaru je štandardný, pozrite si Reklamačný poriadok. Balík zašlite na adresu SvětKaravanů.cz, Bavoryně 221, 267 51.
V prípade akýchkoľvek otázok sme vám k dispozícii.
Tím Padabo.sk