Nariadenie o digitálnych službách (DSA)
Náš e-shop poskytuje služby, ktoré spĺňajú definíciu služieb stanovenú v nariadení Európskeho parlamentu a Rady z 19. októbra 2022 - Zákon o digitálnych službách (DSA).
Ide o tieto služby:
- Recenzie - funkcia, ktorá vám umožňuje uverejniť recenziu zakúpeného produktu
- Komentáre k produktu (Poradenstvo) - funkcia, ktorá vám umožňuje položiť otázku týkajúcu sa produktu ponúkaného v e-shope
Aby sme zabezpečili, že všetci návštevníci môžu náš e-shop používať úplne bezpečne, robíme všetko pre to, aby sme z uvedených služieb odstránili nezákonný obsah hneď, ako sa o ňom dozvieme a posúdime ho. Tieto pravidlá sa vzťahujú aj na našich zákazníkov. Preto vás prosíme, aby ste pri používaní nášho e-shopu neprenášali ani nezverejňovali žiadny nezákonný obsah.
Čo je nezákonný obsah?
Nezákonný obsah je informácia, ktorá sama o sebe alebo s odkazom na konkrétnu činnosť nie je v súlade so všeobecne platnými zákonmi alebo podmienkami. Nezákonný obsah môže okrem iného zahŕňať:
- Obsah, ktorý porušuje autorské práva.
- Obsah, ktorý je vulgárny, urážlivý, diskriminačný, podnecuje k nenávisti alebo inak porušuje osobné práva.
- Prezentácia produktov a informácie o nich, ktoré nespĺňajú určité zákonné požiadavky alebo porušujú práva iných subjektov.
Nezákonný obsah v recenziách a komentároch k produktom
Recenzie produktov môžete uverejňovať za predpokladu, že ste si recenzovaný produkt skutočne zakúpili a vyskúšali.
Komentáre (alebo otázky v sekcii poradenstvo) môžete písať k akémukoľvek výrobku ponúkanému v e-shope. Vyhradzujeme si právo, že môžeme odmietnuť uverejnenie recenzií a komentárov k produktom, ktoré:
- sú zavádzajúce alebo nepravdivé
- boli napísané za odmenu
- obsahujú reklamný alebo marketingový obsah
- obsahujú odkazy na iné webové stránky ako padabo.sk.
- porušujú osobné práva alebo zásady spoločenského spolužitia
- obsahujú osobné údaje alebo iné citlivé informácie
- nesúvisia s produktom
- ich obsah je vulgárny alebo sa považuje za urážlivý
Nahlasovanie nezákonného obsahu a prijaté opatrenia
O nezákonnom obsahu sa dozvedáme sami, ale aj na základe informácií od tretích strán a subjektov.
Všetky recenzie a komentáre k produktom pred uverejnením kontrolujeme.
V prípade, že sa dozvieme o existencii obsahu, ktorý nespĺňa tieto podmienky, tento obsah bezodkladne odstránime alebo k nemu zamedzíme prístup.
Ak nám príjemca našej služby poskytne informácie o obsahu, ktorý je nezákonný alebo v rozpore s podmienkami, môžeme tiež upraviť viditeľnosť určitých informácií, vrátane ich čiastočného alebo úplného vymazania, zamedzenia prístupu k nim či ich uloženia.
Rešpektujeme práva príjemcov našich služieb a právo na slobodu prejavu a informácií. Záujemcom o službu preto poskytujeme odôvodnenie, prečo sme obmedzenie uplatnili.
Naše zákonné povinnosti
Zákon nám nariaďuje, aby sme v prípade obdržania príkazu od oprávneného súdneho alebo správneho orgánu podnikli kroky v ňom uvedené alebo poskytli uvedené informácie. Ak sa tieto opatrenia týkajú vás alebo vami poskytnutého obsahu, budeme vás informovať o prijatí takého príkazu v lehote v ňom uvedenej, alebo ak lehota nie je stanovená, najneskôr v čase, keď prijmeme príslušné opatrenia.
Ak zaznamenáme akékoľvek informácie naznačujúce možnosť spáchania trestného činu ohrozujúceho život alebo bezpečnosť osôb, okamžite informujeme príslušné orgány činné v trestnom konaní alebo súdne orgány dotknutého členského štátu alebo členských štátov. Okrem toho zdieľame všetky dostupné informácie, aby sme v tejto záležitosti mohli efektívne konať. Našou prioritou je zaistiť bezpečnosť a ochranu záujmov našich zákazníkov.
Ak si v našej službe všimnete nezákonný obsah, máte právo nám takýto obsah nahlásiť. Môžete tak urobiť zaslaním e-mailu na adresu: info@padabo.sk alebo odoslaním na to určeného formulára Nahlásiť závadný obsah v pätičke webu. Komunikujeme v českom alebo anglickom jazyku.
Ak ste príjemcom služby, nahlásite nám nezákonný obsah a nesúhlasíte s naším rozhodnutím alebo odôvodnením týkajúcim sa nezákonného obsahu alebo obsahu, ktorý porušuje naše podmienky služby, máte právo podať sťažnosť proti rozhodnutiu a odôvodneniu do 6 mesiacov odo dňa, keď sme vás informovali o našom stanovisku.
Na vašu sťažnosť odpovieme čo najskôr a objasníme vaše námietky.
Upozorňujeme, že sťažnosť alebo oznámenie vyhodnotíme ako neopodstatnené a o tomto stanovisku budeme informovať osobu, ktorá sťažnosť alebo oznámenie podala.
V Bavoryni dňa 12.2.2024