Často kladené otázky – FAQ
Preprava a platba
Aké sú ceny a spôsoby dopravy? Existuje viacero možností prepravy vašej zásielky s rôznym cenovým rozpätím. Tie sa pohybujú od 3.99 EUR za balíkovú prepravu až po paletovú prepravu za 20.99 EUR. Ak nakúpite za viac ako 59.99. EUR, môžete využiť štandardnú dopravu zdarma |
Potrebujem si dohodnúť termín dodania. Po odoslaní tovaru vás dopravca bude informovať o termíne dodania. Individuálny termín dodania si potom môžete dohodnúť priamo s dopravcom. V závislosti od možností konkrétneho dopravcu. |
Kedy bude moja objednávka doručená? Veľmi to závisí od tovaru, ktorý ste si objednali. Vždy je uvedená dostupnosť tovaru na sklade. Obvyklý čas dodania po odoslaní je 1-2 pracovné dni. |
Sledujete svoje zásielky automaticky? V našej ponuke nájdete širokú škálu dopravcov, vďaka čomu si môžete vybrať toho najvhodnejšieho pre vás. Z tohto dôvodu vám, žiaľ, nemôžeme zaslať odkaz na automatické sledovanie zásielky. Máme však bohaté skúsenosti s doručovaním a naše záznamy ukazujú, že naši dopravcovia zvyčajne doručujú zásielky do druhého pracovného dňa po odoslaní. |
Zaplatil som a tovar ešte nedorazil! Skúste si sami overiť možné príčiny problémov s platbou. Ak ste platili bankovým prevodom, skontrolujte, či ste zaplatili správnu sumu na správny účet a či ste uviedli správny variabilný symbol. Ak ste mali pri online platbe problémy s internetovým pripojením a nie ste si istí, či platba prebehla, obráťte sa na oddelenie služieb zákazníkom aby mohli spárovať vašu platbu s objednávkou. V prípade ďalších ťažkostí sa vždy môžete obrátiť na zákaznícku podporu, ktorá vám ochotne pomôže pri riešení akýchkoľvek problémov. |
Zásielka tu už mala byť a zatiaľ nedorazila. Čo mám robiť? Obvyklá doba dodania prakticky u všetkých dopravcov je 1 až 2 pracovné dni. Ak uplynula dlhšia doba a zásielka stále nie je na vami zvolenej adrese alebo mieste odovzdania, kontaktujte našu zákaznícky servis. Naši kolegovia nájdu vašu zásielku a skoordinujú ju s dopravcom. |
Sťažnosti a vrátenie tovaru
Dostal som iný tovar, ako som si objednal. Kontaktujte našu Oddelenie reklamácií. Zabezpečíme výmenu výrobku na naše náklady. Ak bol výrobok nesprávne odoslaný, môžete si ho vyzdvihnúť kuriérom na vašej adrese. Verte, že sa vám dostane maximálnej pozornosti. |
Ako môžem podať sťažnosť? Úplný postup podávania sťažností vrátane formulárov nájdete tu. |
Ako dlho trvá vybavenie sťažnosti? Pre fyzické osoby (spotrebiteľov) je lehota na vybavenie sťažnosti 30 dní. Reklamácie jednoduchšieho charakteru však zvyčajne vybavujeme oveľa rýchlejšie. Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť v okamihu, keď od vás dostaneme všetky potrebné dokumenty. V prípade právnických osôb riešime reklamácie v primeranej lehote. |
Môžem odstúpiť od zmluvy? Máte právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od uzavretia zmluvy, ak ste zmluvu uzavreli na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov predávajúceho. Týchto 14 dní začína plynúť odo dňa doručenia zmluvy alebo prevzatia tovaru. Ak sa rozhodnete odstúpiť od zmluvy, stačí nás o tom informovať a vrátiť nám tovar. |
Môžem tovar vrátiť a ako? Máte právo vrátiť nám tovar bez udania dôvodu do 14 dní od jeho prevzatia. Aby sme mohli vrátiť tovar, musí byť v pôvodnom nepoškodenom stave a s príslušnými dokladmi. Tovar pošlite na adresu na adresu našej prevádzky. Samozrejme, že vás požiadame o úhradu nákladov spojených s vrátením tovaru. Po prijatí vráteného tovaru zabezpečíme vrátenie peňazí do 14 dní. |
Vraciam tovar, kedy mi budú vrátené peniaze? Peniaze vám samozrejme vrátime čo najskôr, na váš účet do 14 dní od prijatia vráteného tovaru. Chápeme, že v takýchto situáciách chcete dostať svoje peniaze späť čo najrýchlejšie, preto sa snažíme tento proces čo najviac urýchliť. 14 dní je v tomto prípade najdlhšia lehota, ale v praxi je často podstatne kratšia. |
Darčeky a zľavy
Ako použiť zľavový kód? Darčekový poukaz alebo zľavový kód je priamo určený na použitie v e-shope. Možno ho uplatniť v prvom kroku objednávky, v pravom dolnom rohu je jasne viditeľné políčko "Zľavový kód". Tu napíšete svoj kód a zľava sa viditeľne premietne do ceny vašej objednávky. |
Kde môžem získať zľavový kód? V rámci našich akcií vám zasielame zľavové kódy prostredníctvom našich e-mailových ponúk. Odporúčame vám prihlásiť sa k odberu našich noviniek, aby ste boli informovaní o všetkých aktuálnych zľavách. Čítajte naše newslettre, zľavy vás môžu príjemne prekvapiť! K odberu našich noviniek sa môžete prihlásiť v pätičke našej webovej stránky. |
Ako môžem využiť darčekový poukaz? Ak ste dostali darčekový poukaz v tlačenej alebo PDF forme, môžete ho uplatniť v e-shope aj v našej predajni v Bavoryni. V e-shope ho možno uplatniť v prvom kroku objednávky. V pravom dolnom rohu nákupného košíka nájdete jasne viditeľné políčko "Zľavový kód". |