Ako postupovať v prípade vrátenia alebo reklamácie tovaru
Pre rýchly a hladký priebeh reklamácie alebo vrátenia tovaru prosím postupujte podľa nižšie uvedených pokynov.
Proces reklamácie
- Stiahnite si reklamačný formulár
- Vyplnený reklamačný formulár vložte do balíka spolu s reklamovaným výrobkom.
- Ak nemôžete vytlačiť formulár, napíšte ručne sprievodný dopis, v ktorom čo najpresnejšie opíšte závadu a priložte doklad o kúpe výrobku.
- Dopis by mal obsahovať aj vaše kontaktné údaje a adresu, na ktorú chcete výrobok po spracovaní reklamácie zaslať.
- Tovar nám môžete zaslať ZDARMA prostredníctvom prepravcu Packeta. Viac informácií nájdete tu.
- Ak si neželáte zaslať výrobok poštou, môžete reklamáciu uplatniť aj osobne v našej predajni v Bavoryni.
- Pred zahájením reklamácie si prečítajte náš reklamačný poriadok.
Reklamovaný výrobok pošlite dobre zabalený na nasledujúcu adresu:
SvětKaravanů.cz
Bavoryně 221
26751 Bavoryně
Česká republika
Ako dlho trvá reklamačný proces?
- Ak ste fyzická osoba (bežný spotrebiteľ), lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní. V mnohých prípadoch však reklamáciu vyriešime oveľa skôr, najmä v jednoduchých prípadoch.
- Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť v okamihu, keď dostaneme všetky dokumenty potrebné na vyriešenie reklamácie.
- Ak ste právnická osoba, reklamáciu vybavíme v primeranej lehote.
Potrebujem na uplatnenie reklamácie originálny obal výrobku?
- Na uplatnenie reklamácie nám nemusíte zasielať výrobok v pôvodnom obale. Ak však máte originálny obal, odporúčame vám zaslať výrobok späť v ňom.
Odstúpenie od zmluvy
- Spotrebiteľ má nárok vrátiť tovar do 14 dní odo dňa nákupu.
- Tovar je možné vrátiť za predpokladu, že je v rovnakom stave a kvalite, v akom bol prijatý. Tovar sa nesmie vrátiť opotrebovaný, poškodený alebo znečistený. Musí byť kompletný, vrátane všetkého príslušenstva, manuálov a zabalený v pôvodnom obale alebo v rovnakej kvalite ako pôvodný obal.
- Ak tieto podmienky nie sú splnené, uplatňujeme si právo znížiť vrátenie peňazí o hodnotu poškodenia.
- K zásielke priložte sprievodný list (na stiahnutie tu). Pri vypĺňaní dbajte na to, aby bolo čitateľné číslo účtu, na ktorý budeme sumu vracať, číslo objednávky alebo faktúry a aby bol sprievodný list podpísaný.
- Ak budú tieto údaje dodržané, urýchli sa tým celý proces vrátenia peňazí a zníži sa počet ďalších administratívnych úkonov. Vopred vám ďakujeme.
- Pri balení tovaru nepoužívajte nepriehľadnú pásku ani adresný štítok nalepený priamo na originálnej krabici. Môže to spôsobiť znehodnotenie obalu.
- Upozorňujeme tiež, že vrátenie tovaru, ktorý bol zaslaný na dobierku spolu s dobierkovou sumou, bohužiaľ nebudeme môcť akceptovať. Takúto zásielku budeme nútení vrátiť odosielateľovi.
Vrátený tovar prosím zašlite dobre zabalený na našu adresu:
SvětKaravanů.cz
Bavoryně 221
26751 Bavoryně
Česká republika
Tovar nám môžete zaslať ZDARMA prostredníctvom prepravcu Packeta. Viac informácií nájdete tu.
Kedy môžem očakávať vrátenie peňazí?
- Peniaze za vrátený tovar môžete očakávať na svojom účte do 14 dní od doručenia zásielky k nám. Táto lehota je podmienená splnením všetkých náležitostí riadne podaného vrátenia (vrátenie kompletného tovaru v stave, v akom bol zakúpený a riadne vyplnený formulár na vrátenie tovaru s uvedením čísla účtu).
Peniaze za vrátený tovar nedorazili
- Skontrolujte, či ste vo formulári na vrátenie tovaru uviedli všetky potrebné informácie. Ak chýba váš podpis, pravdepodobne sme vám zaslali dobropis na potvrdenie, preto si skontrolujte svoju e-mailovú schránku. Ak ste už zaistili kompletné vrátenie tovaru a vyplnili formulár so všetkými potrebnými údajmi, kontaktujte nás telefonicky na čísle +421 220 924 656 alebo e-mailom na adrese info@padabo.sk.